column Lisette, 31 juli 2013


Lisette


vrouw - moeder - zus - tante - docente - creatief - gewichtsconsulente - broodbakken - groentetuintje - voeding

Ondanks dat ik nog in afwachting ben van de uitslag van mijn examen (fitness trainer level 1), heb ik nu toch ook echt wel een vakantiegevoel. Weer even een beetje tot rust komen… Alhoewel ik nu meer tijd wil steken om mijn praktijk te promoten om hopelijk met nieuwe klanten aan de slag te kunnen! Ik sta namelijk echt te popelen, maar ja… het heeft wat tijd nodig.

Ik ga aan de slag met snijplotter en vinyl en snij de naam van mijn website in letters groot uit in zilver/grijs. Deze plak ik vervolgens op de zijkanten van onze auto. Op de achterkant plak ik nog een tekst in witte letters en ik plak er een QR-code op, zodat men makkelijk op mijn website kan komen. 

Jelle geef ik de instructie, dat hij alleen nog maar netjes mag rijden, met een lach achter het stuur mag zitten en zelfverzekerd en stoer moet uitstappen!

Vol trots kruip ik achter het stuur en heb het idee dat bij elke stop, de automobilisten achter mij pen & papier of de telefoon pakken om mijn website te noteren. Dat is natuurlijk niet zo, maar wie weet loopt er eens iemand langs mijn auto en denkt: héé, ik ga een afspraak maken…

Ook vergeet ik niet dat ik vakantie heb, dus ik ben lekker bezig in de tuin. Geniet van Stijn en Anna die in het opblaaszwembad wild aan het spelen zijn. De geur van zonnebrand, het geluid van mijn slippers, met een kop koffie op het bankje in de tuin, heerlijk buiten eten en de kannen water met vers fruit. 100% vakantie in eigen tuin!

We willen deze vakantie ook nog een weekje naar Vlieland en lekker uitwaaien op het strand. Vroeger gingen wij elke zomervakantie naar dit heerlijke eiland en kampeerden wij in een grote bruine De Waard tent. Toen ik ouder werd, ging ik er alleen met mijn zusje naartoe en later werkte ik er mijn hele vakantie in een café en een hotel. Ik kijk er echt naar uit om er weer naartoe te gaan, nu dan met man en kinderen. Het is voor mij een eiland vol herinneringen en ik kan niet wachten om het ze te laten zien!

Tot volgende week!

Reacties