Unieke (online) workshops desembrood bakken (dus zonder gist)



Desembrood is eerlijk brood!


Brood staat de laatste tijd in de belangstelling. We horen en lezen steeds meer over de bereidingswijze van bakkers. Over de toevoegingen die in het brood worden verwerkt. En nieuwe visies die brood (en enkelvoudige koolhydraten) in de ban doen. Naar mijn idee is een evenwichtige keuze de sleutel tot een gezond eetpatroon. Met de uitspraak 'overal waar té voor staat is niet goed', kom je al een heel eind! En als je dan brood eet, zorg dan voor een goede en lekkere boterham. Gemaakt van meel/bloem, water, zout en desem (is een natuurlijk soort gist). En verder geen toevoegingen. Bij mij leer je de basis om zelf thuis een desembrood te bakken.

Miniworkshop

Speciaal voor jou heb ik een miniworkshop desem gemaakt, opgesplitst in twee delen. Deel I stuur ik met plezier naar je toe en wordt door mij ingeleid. Na het bekijken van de film:
  • weet je wat desem is en
  • kun je het zelf maken
In deel II leer je hoe je het desem goed en gezond houdt en er keer op keer mee kunt bakken.

Meld je aan voor de gratis workshops desem deel I en II:




Online workshop desembrood 

Heb je na het bekijken van de miniworkshop zin gekregen om zelf aan de slag te gaan? Dan heb ik goed nieuws! Je kunt nu starten met de online workshop desembrood bakken. Het voordeel is dat je inlogt vanuit huis en stap-voor-stap op jouw tempo de modules kunt volgen. Je kunt de online workshop keer op keer bekijken, wanneer jij dat wilt. Het enige wat je naast de benodigdheden voor het bakken nodig hebt, is een laptop of een pc!

Nieuwsgierig geworden?

Meer informatie vind je op desembroodbakjezelf.nl.

Reacties